A közelmúltban sokat vitatott profilban a mindenütt jelen lévő Dwayne Johnson – egykori profi birkózó. Aki most minden más nagy költségvetésű akciófilm arcának huncut nyelveként szolgál – megerősíti, hogy ambíciója a lehető legmesszebbre is kiterjed, egy nap, figyelembe véve az elnökválasztást. (Mert nyilvánvalóan mindenki politikai ambícióval rendelkezik, és egyenesen a legfelsőbb állásra megy. Teszi ezt anélkül, hogy az állami törvényhozás vagy a helyi iskolaszék fáradalmaival bajlódna. Mi értelme van a közszolgálatnak, ha ilyen kevesen láthatják, hogy csinálja?)
Ez annak a fejjel lefordított politikai pillanatnak a tanúsága, hogy nemzetünk abban találja magát, hogy a Dwayne Johnson elnöki pályázat ötlete alig hangzik furcsának. Végül is nemcsak híresség, de néhány főparancsnokkal ellentétben megnevezhetném, okos, kedves és széles körben tetszett neki! Továbbra is nyitott kérdés, hogy Dwayne Johnson nukleáris szintű karizmája és helyiségvilágító mosolya megmenti-e valamikor a köztársaságunkat. De még ezek sem elégségesek a Baywatch megmentésére, Seth Gordon rendező észrevétlenül adaptálta a kellemesen nevetséges 1989–2001-es tévésorozatot egy jól megolajozott életmentő csapat kalandjairól.
A Baywatch című film főszerepében
Dwayne Johnson filmek a Baywatch Mitch Buchannon főszerepét játssza, David Hasselhoff által híressé tett rész, aki egykori főszereplőjéhez, Pamela Andersonhoz hasonlóan, itt jelenik meg egy apró, fáklyát átengedő kamionban. Mitch az Emerald-öböl földrajzilag homályos tengerparti városának legendája, óriási homokszobrok és apokrif helyi mítoszok témája. A film kezdetekor Mitch felügyeli az elit Baywatch csapat éves próbáit.
A versenyzők között szerepel a szorgalmas, a Nyár című könyv (Alexandra Daddario, aki a Rock lányaként játszott együtt San Andreasban ); a helyi dork Ronnie (Jon Bass), akit elsősorban a gyönyörű CJ vízimentő legyengítő ereje hajtott végre és Matt Brody (Zac Efron), a szégyenteljes olimpiai úszósztár. Brody egy csinos fiú partyállat Ryan Lochte módban, akinek ellenállása a csapatmunkának – vagy általában a munkának – hamarosan megveti a feltartó Mitch megvetését. A film néhány vicces futó öklének egyikében Mitch kizárólag Brody-nak szólítja meg, olyan becsmérlő becenevekkel, mint a „New Kids on the Block”, „Malibu Ken”, és az Efron tinédzserek kezdeténél a „High School Musical”.
Vicces részek
A Baywatch középső szakasza főleg vicceket tartalmaz, bonyolult többlépcsőseket, azon vitatható feltételezés alapján, hogy önmagukban a farkasok – amelyek birtoklása, megérintése, beszélgetés róluk – vidám. Néha teljesen elakadnak a tengerparti szék lécei között, miközben a szőke csajok, akik ebbe a nehéz helyzetbe kerültek, játékosan próbálják őket díjazni! Néha a hullaház fiókos halott fickói, akiket egy kisajátított Zac Efronnak kell megvizsgálnia és közelről kezelnie, egyértelmű ok nélkül, csak azért, hogy megalázza a karakterét! A fontos az, hogy hímvesszők, és ezáltal provokálják az általános vidámságot.
Úgy tűnik, hogy a borítékot nyomó rombolás iránti elkötelezettsége mellett a Baywatch megpróbálja megragadni a 21 Jump Street és a 22 Jump Street varázsát, egy ócska tévésorozat ritka filmadaptációit, amelyeknek sikerült megtalálniuk a furcsa felforgató humor saját hangvételét. De ezeknek a filmeknek Chris Miller és Philip Lord, a szokatlan okosságú és szívű írócsapat is szerepelt ( The Lego Movie, Az utolsó ember a földön ). Az írók Baywatch, Damian Shannon és Mark Swift, már felelős az ilyen slasher-film újrafutózott mint a 2009-es Péntek 13 -én és Freddy vs. Jason.
Baywatch forgatókönyv
Forgatókönyvük ugyanolyan őrülten karikázik, mint az életmentő csapat egyik jet-ski között a komédia (a halott fickó farkát bökve!), A dráma (az Efron felelőtlen Brody valaha is befejezi-e a nagykorú története ívét?) És az akció (a ” a nézők meghiúsíthatják a gonosz country-club fejlesztő, Victoria Leeds öbölveszélyes terveit, akit Priyanka Chopra játszik?). Az a nagy akciódarab, amelyben a banda megment néhány modellt egy égő jachtból, a CGI elmosódása és a gyors keresztmetszet, amelyben a diadalmas eredmény soha nem kétséges, hogy bármilyen feszültséget keltsen. És egy részterület, amelyben az Emerald Bay rendőrfőkapitánya kifogásolja a Baywatchers illetékességébe való beavatkozását. Elolvad, anélkül, hogy valaha is megoldották volna őket, mert őszintén szólva, aki nem akarná, hogy a Szikla a helyi bűnüldözésükért feleljen, rendesen igazolt vagy nem?
Inkább bukás
A Baywatch show elsősorban ürügy volt arra nézni, ahogy mindkét nem sajttorta testalkata kocog a part mentén, mesterségesen felfújt részekkel, és rázkódnak. A filmváltozat biztosítja a részesedését az ilyen voyeurisztikus élvezetekből, meglehetősen egyenlő arányban elosztva Rohrbach és Daddario párnás hasítása, valamint Johnson és Efron mellkasának komplex magmás képződményei között. Szürreális gegben, amely majdnem eléri a felemelkedést, amikor valaki látja, hogy a zamatos CJ fut. Szubjektíve lassú mozgásnak tűnik, ezt a tényt a szereplők megerősítik azzal, hogy konzultálnak egymással, miközben szexi múltba borul. Baywatch tehetett volna több ilyen ostoba metapillanattal, az emberi testet inkább az öröm és a szórakozás helyeként kezelve, mint az elutasítást és a csúfolódást. De azt mondom, hogy egy olyan film esetében, amely félmeztelen testek felpattanására összpontosított, a Baywatch meglepő módon szexizmus nélkül ill. leereszkedés: Ez esélyegyenlőség hülyeség.