KÖNNYŰ ÍGÉRETEK HELYETT HATÉKONY GYÓGYSZER! FORDULJON ORVOSÁHOZ!
Sokkoló kampány a cukros üdítők ellen
2010-01-20 Medipress
|
New York egészségügyi hivatala új, sokkoló módon próbál figyelmeztetni a cukros üdítőitalok fogyasztásának veszélyeire: olyan videót adtak ki, amelyen egy férfi zsírt iszik egy üdítősdobozból.
|
|
A YouTube-ra feltett, meglehetősen gyomorforgató videón egy férfi kinyit egy doboz üdítőt, a tartalmát kiönti egy pohárba, majd megissza: a baj csak az, hogy az ital közben sárgás nyálkás zsírrá változik. Amikor a férfi megpróbálja meginni, gusztustalan zsírcsöppek borítják el az arcát és a száját.
A hivatal szakértői szerint már napi egy doboz cukros üdítő elfogyasztása is évi plusz 3-4 kilogramm túlsúlyt jelenthet. Thomas Farley egészségügyi biztos szerint a cukros üdítők tehetők leginkább felelőssé a városban egyre terjedő kövérség 'járványért'. "Ha ez a reklám akár csak egy szemernyit is változtat az emberek hozzáállásán, már elértük a célunkat" - nyilatkozta Farley.
Az Amerikai Üdítőitalgyártók Szövetsége szerint a reklám hazugságokon alapul és félrevezető. "Ha a cél az, hogy csökkentsék az elhízást a New York-iak körében, akkor olyan kampányt kellene indítaniuk, amelynek programja tényeken alapul, és nem egy direkt sokkoló reklámon, ami pontatlanul és hamisan mutatja be a termékeinket, amelyek teljesen zsírmentesek" - nyilatkozták a szövetség szóvivői.
Egy 2007-es egészségügyi felmérés szerint több mint kétmillió New York-i napi rendszerességgel fogyaszt cukros üdítőitalokat, amelyek akár 16 teáskanálnyi cukrot is tartalmazhatnak dobozonként.
Írja meg véleményét!
Kapcsolódó témakörök
|
Google food, avagy élelmiszerkereső bárhol a világon
Egy nemrég elkészült Új-zélandi weboldal segít az embereknek, hogy mindig a helyi őstermelőktől vásárolhassanak friss élelmiszert.
Google élelmiszerkereső weboldal
|
|
Az alacsony szénhidráttartalmú diéta a vérnyomást is csökkenti
A testsúlycsökkentés mellett az alacsony szénhidráttartalmú diétáknak más jó hatásuk is van az egészségre – állítják a Duke Egyetem kutatói.
Alacsony szénhidrát tartalmú diéta
|
|
A sikeres diéta kulcsa nem az akaraterő, hanem az egyszerű szabályok
Sokan gondolják úgy, hogy az év végi ünnepeket szinte menetrendszerűen követő diéta sikere kizárólag az elhatározáson és az akaraterőn múlik. Bár ezek is számítanak, egy új kutatás szerint egy másik tényezőnek is komoly... Diéta szabályainak megismerése
|
|
Szoptatással fogyni?
Miután Jen Matlack megszülte gyermekét, a connecticuti anyuka olyan fogyókúrás módszert alkalmazott, ami saját bevallása szerint a legjobb, amivel valaha találkozott. A hölgy három évig szoptatta kislányát, Maet, és közben azt evett,... Fogyás és szoptatás?
|
|
Sokkoló kampány a cukros üdítők ellen
New York egészségügyi hivatala új, sokkoló módon próbál figyelmeztetni a cukros üdítőitalok fogyasztásának veszélyeire: olyan videót adtak ki, amelyen egy férfi zsírt iszik egy üdítősdobozból.
Napi egy doboz cukros üdítő hatása
|
További hírek
1
2
3
4
5
|
|
|
Borhabos saláta bogyós gyümölcsökből
A gyümölcsöket megtisztítjuk és egy tálba téve a cukor felével meghintjük. A tojássárgákat a többi cukorral kikeverjük, a citromlevet és a reszelt szerecsendiót hozzáadjuk, majd a fehérborral együtt lassú tűzön, habverővel... Tovább
|
Kedves doktorno,felesegem kerdeset...
Kedves Johnny!
Természetesen szoptatás alatt is lehetséges a fogyás.
Amennyiben több... Válasz megtekintése
|
|
Orvosi segítség a fogyásban
Miért hatékonyabb az orvosi irányítással végzett fogyókúra?
Receptajánló
Ezt együk, hogy jóízűen fogyjunk!
Mozgás
A mozgás során emelkedik az alapanyagcsere, ezáltal több kalóriát égetünk.
Beszéljük meg!
Keressünk társakat, akikkel meg tudjuk beszélni a sikereinket, kudarcainkat!
|